Thursday 4 August 2016

Ostematrix untuk mereka yang tak suka minum susu!

Zaman belajar dulu, saya sangat suka minum susu. Biasa saya beli susu tepung n bancuh sendiri di asrama. Setiap hari mesti minum punya. Dapat minum susu rasa nikmat amat. Hilang stress ðŸ˜†
Tapi bila dah kahwin n ada anak ni, jadi makin tak suka pulak minum susu ðŸ˜œ Padahal di usia2 macam ni lagi patut minum susu takut sat g tulang reput, tulang patah, sakit pinggang, osteoporosis, senggugut, gigi sakit, gigi patah, gigi gusi berdarah dll ðŸ˜‚
Tapi, alhamdulillah. Akhirnya saya temui solusinya.
KALSIUM BUKAN HANYA ADA PADA SUSU.
Saya ambil ‪#‎ostematrixShaklee‬ ni 4 biji (1000mg kalsium) setiap hari sebelum tidur sebab itulah kuantiti keperluan kalsium harian wanita diusia saya sebagai ‪#‎ikhtiar‬ saya untuk prevent dari masalah2 tulang n gigi.
Anda bagaimana? ðŸ˜˜

No comments:

Post a Comment