Friday 10 April 2015

Ni bisnes side income saya


Salam sayyidul ayyam frens!

Ni bisnes side income saya. Masa saya mula2 join dulu dengan kekanda manis Norashikin Sahadan, saya dapat free lifetime membership (bernilai RM65) sebab beli suplemen 200uv ke atas. Suplemen dapat, keahlian dapat, bonus dapat. Jimaaat like emoticon Alhamdulillah...

Sekarang, setiap tengah bulan (di saat gaji makin susut), saya akan menerima bonus hasil usaha bulan sebelumnya. Alhamdulillah... Dapatlah simpan n bantu tampung bayar apa yang patut. Baiknya Allah! smile emoticon

Sungguh saya amat amat amat bersyukur dipertemukan dengan bisnes ini, dipertemukan dengan keluarga Shaklee yang sangat sporting, dikurniakan mentor yang sangat concern n supportive, mommy Shikin & nanny manis Cery MamaFaiz, dianugerahkan suami, anak2, ibu ayah, family yang sangat menyokong pilihan saya ni. Saya tak pernah terfikir untuk berbisnes seserius ini. Tapi kali ni, sungguh saya nekad! Saya yakin saya boleh. Saya akan buktikan. Ini kalilah!

COD: Bangi, Nilai, Putrajaya, Kajang, Kota Bharu, Bachok Kelate. Pengeposan ke seluruh Malaysia.


No comments:

Post a Comment